top of page
  • תמונת הסופר/תמורן מהנדסים

ייעוץ חשמל

יועץ חשמל יהיה בהכשרתו מהנדס חשמל ותפקידו לייעץ ולתכנן מערכות חשמל במתח גבוה ונמוך. כמו כן תפקידו לתכנן מערכות גנרציה והשנאה עצמיות, ומתקני חלוקה שונים בהתאמה לצורכי הלקוח, ולתוכניות אלו להפיק כתב כמויות ומפרט טכני מפורט לצורך ביצוע העבודות.

מובן כי דברים אלה צריכים להתבצע על ידי מהנדס אשר

עבר הכשרות מיוחדת וארוכת שנים המאפשרת לו לתכנן מערכות חשמל מורכבות. מערכת החשמל מהווה מרכיב מרכזי בכל בית פרטי או בית עסק, כאשר ייעוץ נכון ואמין הוא קריטי. ייעוץ לקוי יכול להוביל במקרה הטוב לבעיה בתפקוד תשתיות / לוחות החשמל ובמקרה הרע לעלות בחיי אדם.

אנו יודעים שאסור לשחק בחשמל, לכן כאשר העניין נוגע למערכת החשמל בה אנו משתמשים – אין מקום לפשרות. יש לפנות לבעל המקצוע המיומן ביותר.

מהנדס חשמל שהוא גם יועץ חשמל

מערכת החשמל היא מערכת מורכבת מאין כמוה המחולקת למס' מערכות שהן: מערכות יצור, מתקני הולכה ומתקני חלוקה, ובתוך מערכות אלו מוטמעות מערכות הגנה, בקרה, אוטומציה ועוד. מהנדס חשמל המשמש כיועץ מקצועי לנושא החשמל ידע לתכנן כראוי מתקנים ויכלול את כל האפשרויות הקיימות לצורך יעוץ מיטבי ללקוח.

בייעוץ מיטבי ללקוח נכלל הצד המקצועי, הצד הכלכלי, יעילות השימוש ואחזקה עתידית.

בצרכים העתידיים נלקח בחשבון התרחבות עתידית ואת העומס שמערכת החשמל תיאלץ לשאת.

ניסיון וידע לא קונים בכסף אם יש דבר אחד שמאפיין את "מורן מהנדסים" הוא הניסיון והידע. פרמטרים אלה הם כה בולטים בחברה עד כי קשה לומר שיש לחברה מתחרים כלשהם. מהנדסי החברה מספקים שירותי ייעוץ, בדיקה והתקנה כאחד – לכן השירות שתקבלו הוא מקיף ומקצועי ביותר.

מורן מהנדסים – ידע זה כוח

מורן מהנדסים מנהלים פרויקטים מורכבים של חשמל כבר מעל עשור. באמתחתנו אנשי מקצוע ומהנדסים בעלי 30 שנות ניסיון בעבודה עם מערכות חשמל גדולות וקטנות כאחד. אנו מספקים שירות מקיף ומקצועי הכולל בדיקה, תכנון, פיקוח ויישום תכניות חשמל. העבודה שלנו מתאפיינת ביסודיות ואמינות, השירות ניתן בכל הארץ ומאחורינו פרויקטים בשיתוף עם כל הגופים המובילים בארץ הן בתעשייה והן במגזר הציבורי. פנו אלינו כעת ותיהנו מן הידע הרב שצברנו, כי ידע זה כוח.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page