top of page
  • תמונת הסופר/תמורן מהנדסים

מהנדס חשמל


נהוג לומר כי בלי חשמל אין חיים. הדבר אכן נכון אם נבחן לרגע את הסביבה שלנו: אנו תלויים בצורה כמעט מוחלטת בנוכחותו של החשמל, החל מדברים פשוטים כמו הטענת הטלפון הנייד וחימום אוכל במיקרוגל ועד למערכות חשמל גדולות המחזיקות מערכי אוורור, קירור, מחשוב ובקרה של בתי מלאכה. סיבה זו הופכת את מקצוע הנדסת החשמל לכה מבוקש, אך מצד שני המורכבות של הלימודים והידע הנדרש הופכת את כמות המומחים לקטנה. את מהנדס החשמל תוכלו למצוא בתור יועצים, מפקחי עבודה או יצרנים בתחום החשמל, כאשר העבודה מתבצעת הן במשרד והן בשטח.

מורן מהנדסים – מהנדס חשמל מוביל לכל פרויקט

משרדנו קיים משנת 2005 מעסיק מהנדסים בעלי 30 שנות ניסיון בתחום אשר יתנו מענה לכל פרויקט, לכל מפרט ולכל תכנית שיש לפקח עליה. להלן מספר שירותים אותם אנו מציעים:

תכנון מערכות חשמל ויחידות חשמל עבור המגזר הפרטי, התעשייתי והציבורי.

ליווי פרויקטים – תכנון מתקני חשמל, הכנת מפרטים למכרזים, ניתוח הצעות מחיר ופיקוח על עבודות ביצוע.

תכנון גנרטורים ומערכות הספק אחרות תכנון ממירים, מטענים, מייצבים וספקי מתח בדיקת עוצמות שדות אלקטרומגנטיים חישובי הרמוניה ברשתות חשמל מורכבות בדיקת תחנות טרנספורמציה וחדרי מיתוג

מהנדס חשמל מוביל עבור הפרויקט הבא שלך

משרד "מורן מהנדסים" מתמחה בייעוץ, תכנון, בדיקת מתקני חשמל וליווי פרויקטים בכל הגדלים ובכל רמות המתחים, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר הקיימות בשוק. אנו מתמקדים בתכנון מפורט של מערכות חשמל ותקשורת, הקמת פרויקטים למגורים, בתי מלון, משרדים, מתקני תעשיה וכדומה. אנו פועלים עם המגזר הפרטי, הציבורי והתעשייתי כאחד בכל רחבי הארץ. החברה מצטיינת בידע מקיף, ובאיכות השירות שאין שניה לה. אצלנו תקבלו את השירות המקצועי ביותר הודות לניסיון רב בבדיקת מערכות חשמל של מתקני שיט, פיקוח על פרויקטים בשדות תעופה ותכנון רשתות חשמל עבור גופים ממשלתיים מרכזיים.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page